un nou inceput...

Fotografia mea
Deseori mi se spune sa scot o carte. Ce rost are? cartile nu mai sunt la moda. nu am interes sa public... dar nu le pot tine doar pentru mine. daca bine ma gandesc,... cea mai usoara solutie este ,...un blog de care n-o sa prea am vreme sa ma ocup... si uite asa a (re)luat nastere acest blogg... cu ocazia asta las si un id de contact, numai pt cn vrea, pt cine nu, nu oblig :)) : misisolrelami_boy

miercuri, 21 septembrie 2011

Am timp

Am timp,...am timp sa vad,
S-analizez ce vreau, ce simt...
Sunt un artist, poate c-am trist,..
Doar uneori, trezit in zori
Zambesc la tot ce vad,
Sunt bucuros sa stiu ca pot,
Sa fiu in lume antidot,...
La rautate si manie,
La tot ce mi se-ntampla mie...
Inca mai pot sa spun ce simt,
Desi sunt om si poate mint,...
Dar libertatea de-a vorbi,
e nesfarsita, pe vecie...
Am libertate sa iubesc
si demnitate sa-ndraznesc
sa tac la ceea ce urasc...
Am mintea inca sclipitoare,
si sufletul mi-e o-ncantare,
si sentimente provizorii
le strang si pierd,...
in jocul ploii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu