un nou inceput...

Fotografia mea
Deseori mi se spune sa scot o carte. Ce rost are? cartile nu mai sunt la moda. nu am interes sa public... dar nu le pot tine doar pentru mine. daca bine ma gandesc,... cea mai usoara solutie este ,...un blog de care n-o sa prea am vreme sa ma ocup... si uite asa a (re)luat nastere acest blogg... cu ocazia asta las si un id de contact, numai pt cn vrea, pt cine nu, nu oblig :)) : misisolrelami_boy

joi, 29 decembrie 2011

Reteta de iubire

Mi-e sete, mi-e sete de o vorba buna,
Si dor mi-e de cuvinte ce-mi spuneai,
Copila mea, mai spune-mi o minciuna,
Sa ma arunce iar din iad in rai.


As vrea sa-ti stiu parfumul, dar ma doare…
Caci timpul nu ne-a afectat,
Insa distanta nesperat de mare
Ea a distrus ce nici n-a existat.


Desi stiu dorul ce mi-l porti,
Asemeni cum ti-l port eu tie,
Asa ne-a fost descris in sorti
Sa nu fim inca, pe vecie…


Mai asteptam o scurta vreme
Pan’ sa putem vorbi de doi,
O luna, o vara , o toamna, sau o viata,
O alta vesnicie s-o deschidem noi,


Si-acel cuvant format dintr-o silaba
Sa fie definitia noastra-n veci,
Nimic mai bine sa nu defineasca
Eu, plus tu, ori mii de zeci…


O armonie muzicala a iubirii,
Si-o matematica pierduta-n nori
O fizica pierduta-a daruirii
Toate-mpreuna sa dea cuvantul NOI…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu