un nou inceput...

Fotografia mea
Deseori mi se spune sa scot o carte. Ce rost are? cartile nu mai sunt la moda. nu am interes sa public... dar nu le pot tine doar pentru mine. daca bine ma gandesc,... cea mai usoara solutie este ,...un blog de care n-o sa prea am vreme sa ma ocup... si uite asa a (re)luat nastere acest blogg... cu ocazia asta las si un id de contact, numai pt cn vrea, pt cine nu, nu oblig :)) : misisolrelami_boy

miercuri, 1 februarie 2012

Iubire de gheata Partea I : Fata care a uitat ce e iubirea

Privind incet peste trecut,
Realizez ca n-am pierdut nimic,
Dar stand la panda pentru viitor,
Sa-mi pierd viata risc, sa mor…


Prea multe fapte bune am facut,
Prea multe rele s-au intors,
Departe caut inca in zadar
Dar aflu ca dreptatea n-are nici un rost.


E foarte bine sa visezi frumos,
Dar groaznic e atunci cand te trezesti
Sa speri din nou ca totul v-a fi bine,
Desi esti constient ca te-amagesti.


O sumedenie de sperante,
Un car intreg de promisiuni,
Sevraje spulberate din iubire
Si proprile-ti tale minciuni.


***

Traiesc intr-un desert de gheata,
Si umblu ne-ncetat din colt in colt,
Dar nu gasesc craiasa de zapada,
Ca sa-ncalzeasca sufletul meu gol…


Intr-un final te-am regasit, frumoasa,
Prea rece si tacuta-ai devenit
Din vina celor mici ca mine,
Ai risipit caldura si ai amortit.


Ai inghetat treptat, tot iglul de crystal
Din sufletul tau rece si speriat,
Cum pot iubirea mea s-ajung la tine
Sa iti arat cat pot sa fiu de cald.


Doar pentru tine inima-mi tresalta,
Nu pentru iglul tau de diamant,
El este o bariera infinita
Dar cu iubire voi putea sa-l sparg.


Eu ma bazez pe-un singur lucru,
Ca-n amorteala asta n-ai pierit de tot,
Te rog, ridica ochii catre mine,
Craiasa mea, revii, te rog…


- I-ati gandul, muritor nebun,
Sufletul tau e rece din propria sa natura,
Si nu ai cum sa risipesti
Un scut de gheata pura.


De ce-mi promiteti toti iubirea?
Si sincere prostii…
Voi m-ati bagat in scut de gheata,
Dar nu-l veti risipi.


Decat cu o conditie, simplu om:
Revino cu o raza-nfierbantata,
Un strop de rai si-un colt de cer,
Si gheata mea v-a fi topita-ndata.


- Dar… - Nici un dar !!!
Ti-am spus,… ce altceva mai vrei?
Dar stiu, esti simplu muritor,
Deci spune-mi tu, ce poti sa imi oferi?


- Craiasa mea, sunt simplu muritor,
Nu-ti pot indeplini porunca,
Un singur dar primit-am, de la zei,
Te rog accepta-l, si-mi apreciaza munca.


O clipa de tacere, … o clipa lunga…
Iar zana-si ridica privirea:
- Strainule ! ai invatat tu sa iubesti?
Strainul isi indeplini menirea…


Doar lacrimi de cristal pe scut de gheata,
In ochii muritorului asemenea,
Craiasa devenea o simpla fata,
Caci din iubire ea se transforma…


Din tenul rece, o raza calda dispersa,
Si stropi de rai se prelingeau din ochii ei,
In colt de cer s-a transformat minunea,
Ce-avea sa fie inceputul dragostei…


Subtil, suav, ea se ridica in picioare,
Si pasi marunti spre muritor indreapta:
- Copil nebun, de ce faci asta?
Eu stiu ca nu exista dragoste curata…


O alta clipa de tacere, dar lumina
Ce reflecta din paru-i cret si lung,
Lovea cu forta unei sabii
Baiatul ce privea-ndelung.


- Unde privesti? Baiat cu jar in suflet…
De ce ti-e teama, in brate sa ma iei?
- Ma tem ca mana-ti alba de zapada,
O voi topi privind in ochii tai…


-Nu-ti fie teama, caci sunt bine,
De cand iubirea ta m-a transformat,
Nu mai sunt inger de zapada,
Sunt inger de pamant aproape-un veac…


Am renuntat si la eternitate
Sa pot simti ce tu-mi oferi,
Voi renunta chiar si la viata
In clipa-n care o sa-mi ceri…


Sfarsit, partea I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu